Uppuveli, Habarana en Sirigiya - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Andrea Kleinhaarhuis - WaarBenJij.nu Uppuveli, Habarana en Sirigiya - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Andrea Kleinhaarhuis - WaarBenJij.nu

Uppuveli, Habarana en Sirigiya

Blijf op de hoogte en volg Andrea

01 Januari 1970 | Sri Lanka, Kandy

Daar gaan we weer! Met de tuk-tuk naar het busstation in Triconmalee. We gaan naar Habarana. Vanuit daar gaan we sightseeing in Sirigiya en Dambulla. We hebben een leuk hotel geboekt (volgens booking) maar het blijft afwachten ..haha. Echt, je weet het hier nooit waar je terecht komt. Als we aankomen is het maar 500 meter dus we gaan lopen. We lopen langs een trouwerij en worden uitgenodigd... nou... dat doen we dan maar even niet :P Het hotel is mooi en de eigenaar is zerg aardig. We hebben de keuze gemaakt om een safari te maken. Sander is de tempels zat.
We gaan in een jeep en zien veel wilde olifanten. Het is een groot ecologisch park waar de olifanten zichzelf op 66 hectare kunnen vermaken. De volgende ochtend gaan we vroeg op om Pirudengela Rock te beklimmen. Het is een klim wat meer dan de moeite waard is. We kijken uit op de beroemde Lion Rock en zien rijen mensen in de brandende zon omhoog lopen... wij staan heerlijk in de schaduw en genieten van het geweldige uitzicht.

• 16 Mei 2016 - 10:01

Johan Hopman :

Wat een geweldig uitzicht.

mooie 'Steen' midden in de natuur. om jaloers op te worden.